fredag 7 december 2012

Utvärdering


1. Hur har samarbetet i gruppen fungerat?

Vårt samarbete fungerade oftast bra, fast ibland blev killarna lite distraherade av allt som hände utanför. Men då var det bara att säga till så blev det lugnt en stund till. Men efter att vi hade arbetat med radio programmet ett tag så hade de skärpt sig och samarbetet fungerade utmärkt.

2. Vad har gått bra? 



Jag tycker att det flesta har gått bra. Men speciellt att få ihop programmet. Killarna hade inte jobbat med garage band förut. Men jag jobbar med det programmet väldigt ofta, så det blev mycket lättare att ”klippa och redigera” vårt program. 

3. Vad har varit problematiskt? 

Det som var lite jobbigt var att killarna inte riktigt hjälpte till med att hitta på argument och  skriva manuset. Men sedan så jobbade vi väldigt bra tillsammans när vi skulle spela in. Jag tror personligen att, de inte hjälpte till med manuset för att de inte hade kommit in i arbetet så bra. 
Det som var mest problematisk var att lägga upp vårt radio program på bloggen. Vi var tvungna att exportera det på något sätt fast vi hade ingen aning om hur  vi skulle göra. Men vi fick upp den på bloggen med hjälp av våra snälla kompisar. 

4.  Har instruktionerna och datorgenomgången varit tillräcklig?

Jag tyckte att vi fick väldigt mycket och bra information om vad och hur vi skulle göra, men vi kanske skulle kunna få lite mer information om hur man skulle exportera det. Men annars så var informationen tillräcklig. 

5.  Vad har du lärt dig?


Jag har lärt mig hur man på ett snabbt och praktiskt sätt använder dator programmen. Jag har alltid gillat att argumentera, men nu fick jag en liten utmaning, att skriva argument till det man egentligen inte tycker. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar